Werk

Kaarsen van Torens

Met kaarsen van Torens geef je licht. Kaarsen van Torens staan voor verbinding met bijzondere plekken, aandenken aan woonplaats en symbool voor herinneringen. Voor kaarsen van Torens ontwikkelden wij een merkstrategie die hun verhaal versterkt en het unieke van hun producten weerspiegelt.

Client
Kaarsen van Torens

Rol
Strategie

Utrechts Landschap

Wonen in Utrecht, het is een voorrecht. Cultuur, winkels, lekker uit eten. Maar. Met al die gezellige drukte heb je soms behoefte aan rust. Een plek tussen de bomen om tot jezelf te komen. Die plek is dichterbij dan je denkt. Misschien een kwartiertje fietsen of een half uurtje wandelen, vanaf jouw voordeur. Word beschermer van Utrechts Landschap en help ons de rust te bewaren, voor altijd. Voor de werving van nieuwe donateurs ontwikkelden wij een heldere boodschap met het thema ‘bewaar de rust’. Dit is uitgewerkt in een DM-campagne ondersteund door abri’s.

Client
Utrechts Landschap

Media
Direct Mail, Outdoor

Rol
Strategie, Concept, Art Direction

Beixo

Bij Beixo draait het om techniek, functionaliteit en eigenzinnigheid. Geen overbodige franje, maar fietsen die perfect passen bij wat jij nodig hebt. Je koopt een Beixo niet om indruk te maken, maar omdat de fiets je daadwerkelijk verder helpt. We ontwikkelden een nieuwe merkstrategie en beeldtaal die de essentie van Beixo weerspiegelt: puur, praktisch en doordacht.

Client
Beixo

Rol
Strategie, Art Direction

Hertog Jan

Bockbier is het enige Nederlandse speciaalbier en daarom een bier waarmee brouwers zich willen onderscheiden. Hertog Jan Bockbier is met zijn licht zoete, hoppige smaak en robijnrode kleur op zich zelf al een ode aan de herfst. Om dit gegeven kracht bij te zetten schreven bekende Nederlandse schrijvers als Leon de Winter en Bart Chabot hun eigen ode aan de herfst. Deze odes vormden de  basis voor een crossmediale campagne. Met odes op sixpacks, op banieren in herfstbossen en een ode die kon worden verstuurd aan vrienden en zo een uitnodiging was om samen te genieten van een glas Hertog Jan Bockbier. Het volume groeide met 36% in een dalende markt.

Client
Hertog Jan

Media
Crossmedia Campagne

Rol
Strategie, Concept, Art Direction

Awards
EFFIE Awards Brons, Esprix Awards Zilver, IMC Awards Zilver

Hertog Jan

Grand Prestige is het vlaggenschip van Hertog Jan. Deze bijzondere moutwijn heeft een rijke smaak en een wat zwaarder alcoholpercentage. Een bier om in alle rust van te genieten. Om deze tijd nog aangenamer door te brengen, ontwikkelden we speciale 30-minuten boekjes. Vier bekende Nederlandse schrijvers, schreven speciaal voor Hertog Jan een verhaal. Deze boekjes waren tijdelijk verkrijgbaar bij speciale actie sixpacks Grand Prestige. Een geste die onze liefhebbers waardeerden. De verkoop steeg met 31%.

Client
Hertog Jan

Media
Crossmedia Campagne

Rol
Strategie, Concept, Art Direction

Awards
EFFIE Awards Brons, Esprix Awards Zilver, IMC Awards Zilver, SAN Accent

Jouw verhaal is mijn werk.

Heb jij een verhaal dat je met de wereld wilt delen? Ik luister graag naar jouw verhaal en vertaal dit naar een scherpe merkpositionering, krachtige branding, opvallende reclamecampagnes en waardevolle content. Dit zorgt ervoor dat we jouw merk herkenbaar, onderscheidend en als het even kan geliefd maken.