Werk
Kaarsen van Torens
Met kaarsen van Torens geef je licht. Kaarsen van Torens staan voor verbinding met bijzondere plekken, aandenken aan woonplaats en symbool voor herinneringen. Voor Kaarsen van Torens ontwikkelden wij een merkstrategie en een nieuwe website www.kaarsenvantorens.nl die hun verhaal versterkt en het unieke van hun producten weerspiegelt.
Client
Kaarsenmakerij Snel
Media
Online
Rol
Merkpositionering, Art Direction, Beeldtaal
Utrechts Landschap
Wonen in Utrecht is een voorrecht: cultuur, winkels, lekker eten. Maar soms heb je behoefte aan rust — een plek tussen de bomen om op adem te komen. Die plek is dichterbij dan je denkt, misschien een kwartiertje fietsen van huis. Word beschermer van Utrechts Landschap en help de rust te bewaren, voor altijd. Voor de werving van nieuwe donateurs ontwikkelden we de campagne ‘Bewaar de rust’, uitgewerkt in DM en abri’s.
Client
Utrechts Landschap
Media
Direct Mail, Outdoor
Rol
Strategie, Concept, Art Direction
Beixo
Bij Beixo draait het om techniek, functionaliteit en eigenzinnigheid. Geen overbodige franje, maar fietsen die perfect passen bij wat jij nodig hebt. Je koopt een Beixo niet om indruk te maken, maar omdat de fiets je daadwerkelijk verder helpt. We ontwikkelden een nieuwe merkpositionering en beeldtaal die de essentie van Beixo weerspiegelt: puur, praktisch en doordacht.
Client
Beixo
Media
Online
Rol
Merkpositionering, Art Direction, Beeldtaal
Hertog Jan
Bockbier is hét Nederlandse speciaalbier waarmee brouwers zich onderscheiden. Hertog Jan Bockbier, met zijn lichtzoete, hoppige smaak en robijnrode kleur, is een ode aan de herfst. Bekende schrijvers als Leon de Winter en Bart Chabot schreven hun eigen herfstode, de basis voor een crossmediale campagne met odes op sixpacks, in bossen en als deelbare uitnodiging om samen te genieten. Het resultaat: +36% volume in een dalende markt.
Client
Inbev
Media
Crossmedia Campagne
Rol
Strategie, Concept, Art Direction
Awards
Brons EFFIE Awards, Zilver Esprix Awards, Zilver IMC Awards
Hertog Jan
Grand Prestige is het vlaggenschip van Hertog Jan. Deze bijzondere moutwijn heeft een rijke smaak en een wat zwaarder alcoholpercentage. Een bier om in alle rust van te genieten. Om deze tijd nog aangenamer door te brengen, ontwikkelden we speciale 30-minuten boekjes. Vier bekende Nederlandse schrijvers, schreven speciaal voor Hertog Jan een verhaal. Deze boekjes waren tijdelijk verkrijgbaar bij speciale actie sixpacks Grand Prestige. Een geste die onze liefhebbers waardeerden. De verkoop steeg met 31%.
Client
Inbev
Media
Crossmedia Campagne
Rol
Strategie, Concept, Art Direction
Awards
Brons EFFIE Awards, Zilver Esprix Awards, Zilver IMC Awards, SAN Accent
Robijn
Wasmiddelreclame saai? Niet bij ons. Voor deze spraakmakende taxi-actie transformeerden we gewone taxi’s in rijdende wasmachines. Met speciaal ontworpen wieldoppen, gevuld met water, sop en kleding, leek het onderweg alsof er vier wasmachines draaiden. Een simpel idee met groot effect — de actie trok wereldwijd aandacht en werd internationaal bekroond.
Client
Unilever
Media
Ambient Media
Rol
Concept, Art Direction
Awards
2x Goud New York festivals, Goud London International Awards, Brons Eurobest, ADCN Nominatie
Interpolis
Voor Interpolis ontwikkelden we een opvallende mailing die ondernemers letterlijk liet ervaren wat brandschade betekent.
Elke mailpack werd handmatig deels verbrand en vervolgens verpakt in een gesealde envelop met een officiële postdisclaimer. Bij het openen kwam de geur van rook je tegemoet en voelde de ontvanger het verkoolde papier in handen — een confronterende, zintuiglijke ervaring die het risico van brandschade tastbaar maakte. Het resultaat: de beoogde respons van 6% werd ruim overtroffen met 17%.
Client
Interpolis
Media
Direct Marketing
Rol
Concept, Art Direction
Awards
Goud Esprix Awards, Zilver Cannes Lions, DMA Echo Leader Award
Jouw verhaal is mijn werk.
Heb jij een verhaal dat je met de wereld wilt delen? Ik luister graag naar jouw verhaal en vertaal dit naar een scherpe merkpositionering, krachtige branding, opvallende campagnes en waardevolle content. Dit zorgt ervoor dat we jouw merk herkenbaar, onderscheidend en als het even kan geliefd maken.

